یکی از بزرگترین تفاوتهای روابط عمومی و تبلیغات در برنامهریزی است؛ بهطوریکه روابط عمومی برای بلندمدت برنامهریزی میکند اما تبلیغات، در کوتاهترین زمانِ ممکن به دنبال نتیجه است و البته این موضوع، ریسکِ کار را بالا میبرد. روابط عمومی با صبر و حوصله و اختصاصِ زمانِ تفکرِ بیشتر به مشتری و شرکت، در جهتِ جلبِ رضایتِ هرچه بیشتر مشتری و ارائهیِ خدمات بهتر، سعی در دائمی کردن مشتریان و مخاطبان شرکت دارد.
گفتگو با غلامرضا کاظمیدینان : روابطعمومیها فکر میکردند با پول رسانهها را میتوانند بخرند
عمومی ,روابط ,مشتری ,زمانِ ,تبلیغات ,برنامهریزی ,روابط عمومی ,و تبلیغات ,مشتری و ,عمومی و ,تفاوتهای روابط ,تفاوتهای روابط عمومی
درباره این سایت